Tillbaka!

2013-02-03 21:20:11
Är tillbaka i bloggvärlden igen efter en paus på grund av brist på tid. Det har hänt mycket sen sist jag skrev här. Jag har hoppat av universitetet och jobbar bara nu istället. Jag har flyttat in i min nya lägga i stan och det känns som det mesta löst sig nu.
 
Jag ska nu bli aktivare på bloggen och skriva vad som händer i mitt liv. Igår var en bra dag. Jag och Daniella drog med Jesper,Heidi och Linnea till Ikea i Sundsvall för att köpa lite saker till lägenheten det var en skön roadtrip med skönt sällskap. Resan blev väldigt lyckad och vi fick tag på allt vi behövde.
 
Idag så har jag och älskling varit och handlat på maxi. Börjar känna mig ganska vuxen nu helt plötsligt. Det känns väldigt bra.
 
 
Här kommer en bild från igår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback