Ny vecka

2013-02-04 18:31:10
Andra dagen på det nya jobbet och ny vecka. Mitt nya jobb är kundtjänst medarbetare på vattenfall för dom som vill veta det. Jag började i fredags och idag var andra dagen. Vi har börjat väldigt lugnt dom två första dagarna. Det är en utbildning på 8 veckor innan man får kalla sig fullärd kundtjänstmedarbetare. Jag har hamnat med ett jäkla skönt gäng och det känns ruskigt bra. 
 
Annars då känns det bra med lägenheten och känns som jag verkligen flyttat in på riktigt. Det mesta börjar komma i sin ordning här och det känns verkligen bra.
 
En grej som är bra med jobbet att det är lite striktare tider. Man jobbar från 8:15-17:15. Så nu kanske jag får lite bättre rutiner i mitt liv än vad jag har haft sen jag gick ut gymnasiet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kalle

Då jobbar ju du med min syrra!

2013-02-04 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback