Otränad

2013-04-10 22:36:52
I skrivande stund så känner jag mig så fruktansvärt otränad så det finns inte. Jag har idag efter jobbet varit på gymmet 1 timme och tränat. Efter passet så kände jag mig så otroligt trött så det finns inte. Har aldrig känt sån här utmattning i hela mitt liv.
 
Jag har funderat på det här och kommit fram till att jag tränar väldigt oregelbundet och det har gjort mig till en otränad människa jag är i dagens läge. Jag har gått från att träna flera gånger om dagen till att träna några gånger i månaden. Därför det känns som det känns idag. DÅLIGT!
 
Så idag och just nu så bestämde jag mig själv för att jag ska bli en mycket flitigare gäst på gymmet här framöver. Så jag kommer i form igen. För just nu är det katastrofalt dåligt. HÖJNING DENNIS!
 
Jaja nu har jag skrivit dagens inlägg tja!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback