Morgongym

2013-04-18 11:22:23
Tillbaka efter ha gymmat på morgonen. Kändes bra med lite omväxling och gymma på morgonen. Det känns skönt att det är bortgjort för dagen. Idag körde jag rygg och mage gick helt okej faktiskt men är långt ifrån bra tränad. Men det är bara att köra på så blir det väl bättre lite längre framöver. 
 
Ska laga lite snabb mat nu innan jag drar iväg till jobbet. Näst sista dagen på den här veckan sen är det fredag och helg. Imorgon kommer min finaste skatt Daniella hit till Umeå för att spendera helgen här. Ska bli skönt att få träffas igen trots att det bli kortare än vanligt. 
 
 
Inge mer att skriva om idag utan ni får ha en go dag ALLA mina 10 läsare TJA!


PS. Snön i umeå är snart borta skönT!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback