Gym och Godis

2013-04-16 10:40:45
Börjat komma igång med gymmet igen. Igår körde jag ben. Skön känsla att ha träningsvärk idag. Det var längesen man hade det men det är ett tecken på att man har tränat hårt som är bra! Idag är det jobb som vanligt och sen så tänkte jag dra på gymmet och köra lite Biceps triceps.
 
Igår så kom jag överens med Daniella att vi inte ska äta något som helst godis eller sött på ett tag framöver. Regelerna är enkla. Skulle du äta en godis eller ett chips eller en kaka osv så blir du skyldig den andra 50 kr. Om någon av hennes kompisar läser det här inlägget så håll gärna koll på henne så det inte blir nå fusk.
 
Ja men då hade jag inget mer för idag TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback