Jul och tung vecka

2012-12-14 21:55:44
Idag var sista dagen på en helvetesvecka med 3 stycke examinerade semenarium. Blev nästan klar med gruppuppgiften som ska in på måndag klockan 16. Så det blir lite att plugga på söndag för att bli klar med allt som ska vara klart till nästa vecka innan man kan ta ett jullov.
 
Det är inte så länge kvar nu till Julafton. Igår fick vi känna av lite julstämmning med ett luciatåg i bt-huset på universitetet. Alla verkade kännas lite mer avslappnande efter det. Annars verkar det som att de här veckorna innan jul ha varit stressigt för alla. Lärarna har klämt in mycket examinerande saker för att kunna ge oss ledigt över jul.
 
Efter den 19:e nästa vecka så tar jag lov på riktigt och lutar mig tillbaka och inväntar julen. Jag känner att jag ligger lite efter i julhandeln då jag inte köpt en enda klapp till någon än så länge. Men jag brukar vara sent ute och det brukar faktiskt lösa sig till slut ändå.
 
Nu i helgen ska jag jobba litegrann. Min finaste skatt kom hit idag också. Hon kommer förgylla hela helgen för mig fastän att vi inte kommer ses så mycket. Varje sekund med henne är guldvärd.
 
Jag får ursäkta frånvaron. Men det har varit en sjukt jobbig vecka och jag har inte hunnit med så mycket därför har bloggen fått lida. Jag lovar att jag ska bättra mig.
 
Allt för den här gången vi hörs senare.
 
D.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback